Clubavond met Lizzy en Marisca geslaagd

5 maart 2023

Op dinsdag 28 februari vertrokken Lizzy van der Helm (Hoorn) en Marisca Overtoom (Groningen) vanuit het Hoge Noorden naar ons mooie clubhuis om een presentatie te geven. Ze hebben ons uitgebreid verteld hoe hun loopbaan er tot nu toe uit heeft gezien. De mooie momenten en hoogtepunten, maar zeker ook de obstakels en tegenslagen passeerden de revue. Lizzy van der Helm stond afgelopen zomer op het EK meiden onder 19 in Tsjechië en floot daar een halve finale. Marisca Overtoom moest haar internationale debuut lang uitstellen door corona maar uiteindelijk mocht ze afgelopen oktober op een kwalificatietoernooi meiden onder 19 in Kroatië 2 wedstrijden fluiten. Als afsluiting werden er 5 interessante clips getoond om te bediscussiëren met de groep. Wij wensen Lizzy en Marisca veel succes en plezier in hun verdere loopbaan.

Lizzy van der Helm en Marisca Overtoom