Pokeravond in de Toss een succes

9 mei 2022

Zaterdag 7 mei was de Toss veranderd in een pokerhal, waar 38 deelnemers, eindelijk na 2 en half jaar hun pokerkwaliteiten weer eens konden laten zien. Diverse leden met vrienden en familie waren aanwezig om te strijden tot de laatste kaart. Op 5 tafels werd gekaart en soms gegokt. Na 7 rondes pokeren vond er een splitsing plaats. De eerste 8 afvallers gingen naar de verliezerstafel en hier ging Jan Frere Jean aan de haal met de eerste prijs.

Rond de klok van half was de finale tafel gevormd en 8 deelnemers gingen op voor de prijzen, hierbij waren nog 3 COVS-ers aanwezig. Uiteindelijk ging Els Raats, ook al winnaar van de laatste rikmarathon, er vandoor met de winst. Zij won de laatste partij van Remco van Elewout. De top 6 spelers wonnen een boodschappen cheque van AH. Variërend van € 100,00 tot € 20,00. Een gezellige, af en toe luidruchtige, avond die door de vereniging goed verzorgd werd met een hapje en een drankje. We kijken alweer uit naar de volgende editie in het najaar.

Uitslag:
1. Els Raats