We gaan beginnen …

21 juni 2021

Dit was de vaste tekst, die Jeroen Pauw elke avond bezigde bij aanvang van zijn praatprogramma en dit is ook de tekst die het bestuur wil gebruiken voor de uitzwaai avond corona die we 9 juli gaan organiseren.

Vanaf maart vorig jaar hebben we bestuurlijk de contacten veelal onderhouden via mailverkeer en via enkele fysieke vergaderingen in de zomer van 2020. We hebben geprobeerd om de leden via de maandelijkse nieuwsbrief te blijven informeren over het wel en wee van onze vereniging en de actuele mogelijk- en onmogelijkheden met betrekking tot de coronapandemie.

Door die maatregelen was het onmogelijk om activiteiten voor de leden te organiseren en dat was ook voor het bestuur een moeilijke periode.

Nu de maatregelen vanaf 26 juni aanmerkelijk worden versoepeld heeft het bestuur gemeend om daar op een positieve manier op in te spelen en nog voor de zoemervakantie een bijeenkomst te organiseren. Op die manier willen we het coronatijdperk uitzwaaien en een mooie vakantieperiode inluiden.

Vrijdagavond 9 juli worden alle leden met partners uitgenodigd op een ontspannen samenzijn waarbij we zullen zorgen voor een hapje en drankje. Het is een soort inloopavond van 20.00 uur tot 22.00 uur waarbij we nog rekening zullen moeten houden met de afstandsmaatregel. We hopen op een stralende zomeravond waardoor we van de binnen en buitenruimte gebruik kunnen maken en zodoende voldoende ruimte hebben om er een gezellige avond van de maken.

Het bestuur hoopt en gaat daar voorshands ook van uit dat veel leden uitkijken naar hernieuwde contacten met andere leden en het daardoor de moeite waard vinden om deze avond aanwezig te zijn.

Voor deze avond hoeft u zich niet aan te melden.

Na deze activiteit gaan we met zijn allen genieten van een welverdiende vakantie en bij terugkeer gaan we 10 september onze jaarlijkse barbecue weer nieuw leven inblazen. Voor deze activiteit is aanmelden wel nodig dus als er leden zijn die deze avond willen bijwonnen kunnen die zich al aanmelden via: breda@covs.nl.