Johan van Erk benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau

27 april 2019

Op vrijdag 26 april heeft ons lid Johan van Erk tijdens de jaarlijkse Lintjesregen een Koninklijke Onderscheiding ontvangen uit handen van burgemeester Leny Poppe-de Looff.

Johan van Erk (74) geldt als een bekend gezicht binnen het sportwereldje, al richt hij zijn pijlen eerst en vooral op ‘zijn’ voetbalclub VVR. Als vrijwilliger zet hij zich al ruim negentien jaar met hart en ziel in voor de Rijsbergse voetbalvereniging. Vanuit zijn rol bij de technische commissie adviseert hij het hoofdbestuur op technisch gebied. Met zijn jarenlange ervaring als (voormalig) KNVB-scheidsrechter en clubscheidsrechter ondersteunt hij hiernaast beginnende scheidsrechters. Elk weekend is hij bij de club present om de rol van gastheer te vervullen en werkzaamheden te verrichten voor het wedstrijdsecretariaat.

Ook namens de COVS Breda feliciteren wij Johan van harte met deze onderscheiding.