Seizoensopening opnieuw een gezellige happening

19 september 2017

De seizoenopening van vrijdag 5 september was er ondanks het tegenvallende weer een om in te lijsten. Voor het derde opeenvolgende jaar opnieuw meer deelnemers waarbij we dit jaar de negentig net niet haalden maar dat wordt dus het streven voor volgend jaar.

Rond de klok van 18.00 uur stroomde De Toss langzaam vol met hongerige leden, veelal met partners, en na een kop koffie werd iedereen uitgenodigd om zich tegoed te doen aan verse kippensoep, lekkere salades en natuurlijk het door Hugo Vogelezang en Jeroen Geerts op de barbecues gebakken vlees. Er was een ruime keuze uit worst, spek, kippenvlees, varkenshaas en biefstuk zodat iedereen wel iets van zijn gading kon vinden. Voorzitter Cor Nagtzaam vond tussen de drukte toch nog gelegenheid om de promovendi even in het zonnetje te zetten en een kleine attentie te overhandigen. Een volle De Toss met gezellig etende en afwisselend drinkende leden is een lust voor het oog en het bestuur sprak van een zeer geslaagde activiteit. Als deze avond de graadmeter mag zijn voor de rest van het seizoen en de animo om clubactiviteiten maar ook clubavonden te komen bezoeken op dit niveau blijft is het voor het bestuur een genoegen om de organisatie ter hand te nemen. Allen die er deze avond waren bedankt voor uw aanwezigheid en laat het vooral niet bij deze ene gelegenheid blijven want wij organiseren nog voldoende leuke activiteiten.