Terugblik clubavond met Jeroen Manschot

1 juni 2022

Op 24 mei was het zover, Jeroen Manschot kwam naar ons clubhuis. Gelukkig had hij geen aanstelling gekregen in de nacompetitie die avond. Jeroen nam ons mee in een interactieve presentatie over zijn weg naar de top, over het belang van samenwerken en het belang van een goede positie in het veld. Met behulp van gele en rode kaarten werd er gediscussieerd over verschillende wedstrijdmomenten. Jeroen vertelde ons ook hoe de Video Assistant Referee te werk gaat. De avond werd goed bezocht door onze leden en clubscheidsrechters van verenigingen uit de regio.

Aan het einde van Jeroens presentatie had Yannick Gosens nog een verrassing voor Arno Mathon. Hij mocht namens de KNVB een gouden scheidsrechtersspeld ontvangen. Gefeliciteerd!