Voetbalvereniging DIA wint de COVS Fair-Play bokaal

5 november 2019

Tijdens de vergadering van het OBA van 28 oktober, die volgens afspraak steeds in ons eigen clubhuis De Toss wordt gehouden, werd door wethouder sport Daan Quaars en voorzitter Rob Luyken, de door onze COVS ter beschikking gestelde Fair-Play bokaal aan de voorzitter van de voetbalvereniging DIA uitgereikt. De wethouder gaf in het kort het belang van sportiviteit nog eens extra aandacht en zijn persoonlijke verantwoordelijkheid van zijn komst om de prijs uit te reiken.

De criteria voor volgende jaargangen worden door het OBA- en COVS-bestuur aangepast waarbij er dan meer facetten van sportiviteit en respect worden meegewogen om tot een winnaar te komen. Naast winnaar DIA behaalde Beek-Vooruit een verdienstelijke tweede plaats en Baronie maakte als derde het ereschavot compleet.

Op de foto wethouder sport Daan Quaars, voorzitter DIA Edwin Provoost en voorzitter COVS Breda en omstreken Rob Luyken.