Nationaal Voetbal Carnaval 2018

26 januari 2018

Zoals u in de agenda kunt lezen wordt 3 februari het Nationaal Voetbal Carnaval gevierd. De Toss zal omgebouwd zijn tot een rood witte feesttent, waarin diverse bands, DJ Kevin en, dit jaar voor het eerst Ron de Leeuw, volkszanger van carnavalsliederen en bekend in heel het Ginneken en omstreken, het carnavalsfeest muzikaal zullen ondersteunen.

De voorbereidingen zijn al in volle gang, zo is 24 november in een feestelijke ambiance in de Toss, Prins Gerard Jean den 1ste met zijn Raad van Elf geïnstalleerd.

De emblemen zijn klaar. Dat zijn dit jaar vissen, duidend op de visvijver van de scheidsrechters, die steeds leger wordt, terwijl het ledenaantal van onze vereniging nog steeds een beetje groeit.

De Raad van Elf zal naast het eigen feest nog een aantal malen naar buiten treden om enkele feesten op te vrolijken. Zo zijn we aanwezig:

• 7 februari in Zaal Vianden bij het seniorenbal
  • 9 februari in de wijk Brabantpark met bezoeken aan een school en het Erasmus
  • 10 februari beoordeling van de optocht van het Ginneken en prijsuitreiking in het Erasmus
  • 12 februari kindermiddag in het Ginneken met een groots optreden in zaal Vianden

Heeft u zelf een carnavalsfeest waar volgens u een Raad van Elf bij past, laat het ons weten, dan kan misschien een passende afspraak worden gemaakt. Of zou u graag aan willen sluiten bij de Raad van Elf?

Neem dan contact op met de secretaris van de Raad van Elf, Dennis de Vos dennis@vriendenvandescheidsrechters.nl of Rob Luyken 06-54975585.

Hopelijk zien we u in feestelijk stemming op 3 februari.

De Toss is open om 19.30 uur en DJ Kevin slingert een paar minuten later de muziek aan.