Fijne feestdagen

23 december 2022

Kerstboodschap

Het jaar 2022 zit er bijna op – voor de een is het jaar voorbijgevlogen en voor de ander kan het jaar niet snel genoeg voorbij zijn. Iedereen zal zijn momenten van vreugde en droevige herinneringen hebben aan dit jaar. Kerstmis is de periode van tijd maken voor elkaar, denkend aan het voorbije jaar.

Als vereniging hebben we 2022 afgesloten met een sfeervol kerstdiner in klassieke stijl. Onder het genot van heerlijk menu werden de nodige herinneringen opgehaald en de nodige praatjes gemaakt met elkaar. Een uiterst gezellig samenzijn waarbij slechts enkele leden de weg naar ons clubhuis wisten te vinden en voornamelijk de vrijwilligers en jubilarissen in de meerderheid waren. Wij als vereniging zou zeggen tegen velen: een gemiste kans!

Mensen maken zich zo druk om wat ze eten tussen kerst en nieuwjaar, maar waar ze zich werkelijk druk om zouden moeten maken is wat ze eten tussen nieuwjaar en kerst. Zeker onder de huidige omstandigheden wat er allemaal gaande is in de wereld.

Onze kerstwens voor het nieuwe jaar… leef intenser dan voorheen je hebt elkander slechts te leen wees daarom zuinig op elkaar.
Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

We zien u graag in goede gezondheid tijdens onze nieuwjaarsreceptie op dinsdag 3 januari in ons clubhuis om samen het glas te heffen op het nieuw jaar.

Bestuur COVS Breda